Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rolstoelvriendelijke huisjes

  • www.vakantieinspain.nl

    hallo lieve mensen,

    Na een drukke zomerperiode maken we ons al weer op voor de herfstvakantie. Een aantal maanden geleden heb ik een interview gegeven in de Margriet. (jawel)

    Naar aanleiding daarvan komen de aanvragen binnen en moesten we op zoek naar meer mogelijkheden. Deze zijn nu gevonden het bestand is uitgegroeid naar 25 villa's.

    We hebben onze eerste zomer goed doorstaan en de klanten waren erg tevreden, dit blijkt ook wel uit de terug boekingen. De mensen willen toch garantie voor zon. Nu lees je overal dat mensen vanuit Nederland last minute boeken naar Zuid Spanje. Dat is erg leuk voor die mensen maar ze vergeten 1 klein dingetje. Zuid Spanje heeft niet de meeste zon uren,dat is Zuid Oost Spanje oftewel de Costa Calida. Waar wij zijn gelokaliseerd zijn de meeste zon uren en daardoor de meeste kans op zon het hele jaar door. En wij verzorgen nu ook dagtripjes. Na een succesvolle zomer gaan wij dit ook uitbreiden.

    Dus ik zou zeggen bekijk de brochure maar eens goed door en kijk of er wat bij zit en laat het ons weten of neem een kijkje op site en lees reacties van diverse klanten.

    Tot mails.

    saludos,

    Jelco & Nynke

    www.vakantieinspain.nl

    wat leuke reacties van de mensen:

    voor iedereen dit is waar je moet zijn om een fantastische vakantie te vieren, voor kinderen is het helemaal super, echt Jelco, Nynke en natuurlijk Maren bedankt voor alles jullie hebben ons een heerlijke va……kantie bezorgd. groetjes fam. de Roo (24-08 per mail)

    Tour Cartagena was super echt een hele mooie stad, bedankt voor de rondleiding fam. de Witt ( 21-08) per mail)

    Jelco je hebt ons super geholpen met alles en ik wij gaan het flink promoten hier tot volgend jaar Jasper & Karlijn ( 16-08 per mail)

    Tot de volgende keer, we hebben genoten….. fam. Kramer (14-8 per mail )

    We wisten natuurlijk niet waar we terecht zouden komen, maar jullie hebben ons prima begeleid, de huisjes waren super uitgerust en erg netjes we komen zeker weer. groetjes Jos en Marianne (27-7 per briefje achtergelaten)

    www.vakantieinspain.nl

  • Harold

    Gaarne wil ik overwinteren in spanje dec, jan, feb. (alicant/benidorm/altea) Maar waar kan ik kijken voor een apartement. ben zelfstadig zit in een elektro- adl rolstoel. rijd zelf auto. zoek een verblijf van 1 maqand of langer.

    B.V.D