Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rolstoelbus Volkswagen Transporter gezocht

  • Michel en Daniëlle

    Wij zijn op zoek naar een Volkswagen Transporter of Multivan die aangepast is voor het vervoer van de handbewogen rolstoel van onze dochter, en mogelijk een elektrisch aangedreven rolstoel in de toekomst.

    Er moet een bevestiging voor de rolstoel in de vloer zijn aangebracht (sjorbanden, geen Biermanklem omdat die helaas niet meer goedgekeurd zijn) achter de bestuurders- of passagiersstoel, en verder moet hij voorzien zijn van een inklapbare oprijplaat.

    Het bouwjaar bij voorkeur vanaf 2003 en de kilometerstand moet zeker niet boven 2 ton zijn, verder moet de bus goed onderhouden zijn.

    Wel belangrijk is dat hij voorzien is van airco, in verband met de epilepsie van onze dochter, zodat ze ook in de zomer haar hoofd koel kan houden.

    Als u iets aan te bieden heeft kunt u contact opnemen met ons via ons emailadres daaenmich@hotmail.com

    Vriendelijke groet,

    Michel, Daniëlle en Cheyenne

  • Michel

    Reageren is niet meer nodig, we hebben inmiddels een geschikte bus gevonden.

    Michel

  • Edu Brons

    gefeliciteerd. ben nieuwsgierig waar jullie deze hebben gevonden want ook op zoek naar rolstoelbus ivm dochter van 9 in rolstoel.

    Volkswagen bus is erg mooie oplossing. Helemaal top is een lift die onder de wagen verdwijnt (Braun uit de VS of Kassettenlift van AMF Bruns in Duitsland)

    Weet niet of jullie daar naar hebben gekeken.

    met vriendelijke groet

    Edu Brons

  • W. Peltenburg

    Beste Michel,

    Ik zag in jouw advertentie dat daar Udo Brons op reageerde dat die op zoek is/was naar een rolstoelbus met lift. Wij moeten om persoonlijke omstandigheden onze Renault Trafic met lift verkopen.

    http://www.bosk.nl/templates/mercury.asp?page_id=8140&item_id=4190

    Ik vroeg mij af of het mailadres, als je die hebt, van Udo Brons naar mij zou kunnen mailen zodat ik in contact met hem zou kunnen komen. De advertentie is al iets ouder, maar is altijd nog het proberen waard. Alvast dank voor de genomen moeite.

    Met vriendelijke groet,

    W. Peltenburg