Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vakantie voor iemand in rolstoel (+ actieve lift)

  • M. Bax

    Gezocht:

    Informatie voor mijn moeder. Ze wil wel weer eens op vakantie (ev. met mij, haar zoon erbij), in binnen- of buitenland.

    Ze zit wel in een rolstoel en heeft (nog) een actieve lift nodig om in/uit haar bed te komen en naar de wc te gaan.

    Wie heeft info?

    Bij voorbaat hartelijk dank.

    M. Bax

  • Marianne

    Goedenavond,

    Wellicht kan ik u helpen, zie hiervoor mijn website www.rolstoelgebruiker.nl

    mvg,

    Marianne

  • Hieke Wouda

    Dag M.Bax,

    Boerenthuis de Prikkebosk is een kleinschalige accommodatie met het karakter van een pension, de luxe van een hotel en het comfort van thuis. Het bevindt zich op een actieve melkveehouderij.

    Geschikt voor iedereen, mét of zonder rolstoel en (actieve) tillift.

    Kijk op www.prikkebosk.nl en neem vrijblijvend informatie op.

    met vriendelijke groet, Hieke Wouda

  • F.W. Dillema

    Mijn moeder verhuurt een rolstoelvriendelijk appartement in Noor-Oost Friesland.

    In de buurt van het Lauwersmeergebied. Meer info op haar website:

    Aan de Lauwers

    Wie weet iets voor jullie?

    groeten,

    Feico.

  • Hans Brandsma

    In het heerlijke klimaat van de Auvergne bieden we 2 aangepaste gites aan met airconditioning met diverse hulpmiddelen oa electrische tillift en nederlandstalige verpleegkundige is aanwezig; zie voor info: lesgicons.eu

  • Petra van Haandel

    Boerencamping De Kreitsberg heeft Pagantenten te huur. Met eigen douche, toilet en keuken hulpmiddelen als tillift en hoog laag bed kunnen geplaatst worden. Camperen gewoon als het kan en bijzonder als het moet. Voor meer informatie www.dekrietsberg.nl. De camping heeft ook een ezelstal en wijngaard