Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Luxe vakantievilla Spanje met rolstoeltoegang naar zwembad

  • Chris Holthaus

    Gloednieuwe en geheel aangepaste luxe vakantievilla in Spanje met speciale rolstoeltoegang naar het verwarmde privé zwembad. De fraaie en riante villa is gebouwd naar moors model, gelegen in Moraira aan de Costa Blanca en beschikt over vele faciliteiten voor minder mobiele mensen, o.a :

    - rolstoeltoegankelijk zwembad

    - hoog-laag bed

    - douchebrancard

    - douchestoel

    - zwembad rolstoel

    - speciale rolstoelfiets waar de rolstoel op geplaatst kan worden

    De villa is geschikt voor 12 personen en beschikt over 6 ruime slaapkamers en 4 badkamers. Daarnaast nog vele faciliteiten, recreatieruiment annex garage, carport, ping-pong tafel, 4 "normale fietsen, adsl, klimaatbeheersingsysteem, groot t.v. scherm met ontvangst van nederlandse zenders.

    Moraira ( 5 minuten fietsen) is een gezellig, bescheiden en ietwat mondain badplaatsje, met strand en jachthaven waar het massa toerisme geen toegang heeft gevonden.

    In de directe omgeving vind u vele interessante plaatsjes en landinwaarts een nog grotendeels oorspronkelijk en indrukwekkende natuur. Voorts vele golfbanen, karting, tennisbanen, en natuurlijk vele watersport activiteiten. De ideale vakantiestek voor strandliefhebbers en actieve vakantiegangers.

    Voor meer informatie bel 0034646141424 of kijk op onze www.xenofilia.com

  • Mira Wahlen

    Hallo Chris,

    Ben jij Chris Holthaus die ooit in De Kwakel heeft gewoond?

    Zo ja, wil je dit mij dan laten weten?

    Met vriendelijke groet,

    Mira van der Laan-Wahlen

  • Lief Cuypers

    Goeie morgen,

    Graag had ik vernomen wanneer de vakantievilla vrij is en hoeveel de prijs bedraagt ? Is de inrichting aangepast voor rolstoelgebruikers en kan ik daar eventueel foto's van bekijken ?

    Bedankt,

    Lief